Het #TeamVVD voor 2022-2026 staat klaar om de grootste te worden

Bart Bikkers is er klaar voor om, net als 4 jaar geleden, de kar weer te trekken. Bart: In de afgelopen periode hebben we Vlaardingen weer financieel gezond gemaakt. Ik zie genoeg uitdagingen voor de komende periode om Vlaardingen te laten groeien. Groei voor wat betreft woningen, maar ook groei voor ondernemers, werkgelegenheid en veiligheid. Vlaardingen moet een stad zijn waar iedereen zich thuis voelt en het beste uit zichzelf weet te halen. Ik ga die uitdagingen samen met dit geweldige team graag aan!”

Kees Rijke wordt lijstduwer

Kees Rijke, de huidige fractievoorzitter, wordt lijstduwer. Kees: “We hebben de afgelopen jaren een nieuwe VVD-fractie in Vlaardingen neergezet: constructief, verbindend en positief. Daar ben ik trots op. Het bestuur heb ik laten weten alle vertrouwen te hebben in de nieuwe generatie. Ik heb het bestuur verzocht mij als lijstduwer op de kieslijst te plaatsen.”

De verdere toppers op de lijst

Ruben van de Zande maakt al deel uit van de huidige fractie en komt op nummer 2 van de kieslijst. In de afgelopen periode heeft hij zich vooral beziggehouden met het bouwen van voldoende betaalbare huizen. Ruben blikt vooruit op de komende periode: “In de komende periode wil ik mij er sterk voor maken dat Vlaardingers weer trots op hun stad zijn en met veel plezier wonen en werken in Vlaardingen; de stad waar ik van houd.”

Leonie Claessen staat op nummer 3. Zij zit al in de fractie. Jeannette van Huizen staat op 4. Zij is een nieuwkomer en met haar achtergrond in de zorg en de onderwijssector is zij een geweldige aanwinst voor het team.

Nummer 5 op de lijst is Rens de Ron. Arjan Hess staat op nummer 6, Ton Vogel op 7. Nummer 8 op de lijst is Nick Kiran. Danny van Aalst staat op nummer 9. Ineke Bennaars op 10. Nummer 11 op de lijst is Ria van Nieuwenhuizen-Los. René van der Veen staat op nummer 12. Kees Rijke is lijstduwer op plek 13.

Het is een geweldig mooie lijst met enorm veel kwaliteit. Een mix van ervaren fractieleden en van nieuwkomers. Ik zie expertise op alle gebieden die voor Vlaardingen belangrijk zijn: woningbouw, ondernemen, veiligheid, zorg, onderwijs, milieu en duurzaamheid. Samen gaan we bouwen aan groei en maken we de VVD de grootste partij van Vlaardingen.”

Lijsttrekker Bart Bikkers over de kandidatenlijst