Normaal roept Ruben: Bouwen, bouwen bouwen! Voor deze nominatie maakt hij graag een uitzondering: stemmen, stemmen stemmen!

Wij zijn trots op Ruben!

Vier jaar geleden werd Ruben met voorkeursstemmen gekozen in de raad van Vlaardingen. Hij voerde onder andere het woord over wonen, duurzaamheid, milieu en cultuur. Als jonge Vlaardinger weet hij goed wat er speelt in de stad.

Ook is hij erg actief in de campagne en was hij de voorzitter van de commissie voor het schrijven van ons verkiezingsprogramma. Als Vlaardingse VVD zijn wij trots op zijn bijdrage aan Vlaardingen. Kortom; stem Ruben als beste raadslid van Nederland!

Hoe werkt de verkiezing voor het Beste Raadslid van Nederland?

Met de verkiezing van het beste raadslid van Nederland wordt aandacht gevraagd voor het belang van de lokale politiek. Hiermee wordt ook op een landelijk podium een aantal raadsleden in de schijnwerpers gezet.

In vier rondes wordt er toegewerkt naar het kiezen van een finale met vier kandidaten. De winnaar wordt op 14 maart live bekend gemaakt bij talkshow M. De winnaar mag zichzelf vier jaar lang het beste raadslid van Nederland noemen en ontvangt een unieke award.